HULK
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل في منتدى تحالف Hulk للمشاركة فيه ورؤية اخبار التحالف

للتسجيل اضغط على تسجيل ...ادارة المنتدى
HULK
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل في منتدى تحالف Hulk للمشاركة فيه ورؤية اخبار التحالف

للتسجيل اضغط على تسجيل ...ادارة المنتدى
HULK
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HULK

Red devils

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم في منتدى تحالف HULK ,,,,,,,,,ادارة المنتدى
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
HEKTOR
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Vote_rcapاعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Voting_barاعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Vote_lcap 
GNL
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Vote_rcapاعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Voting_barاعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Vote_lcap 
werewolf
mrkimo
zero first
Terror
The AvEnGer
FOOOX
warcriminal
alasly
المواضيع الأخيرة
» فريق عمل المنتدى يبحث عن مراقبين للانضمام
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الإثنين مارس 01, 2010 7:23 am من طرف GNL

» كتيبة الوحدة
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأحد فبراير 14, 2010 5:56 am من طرف GNL

» تم حظر,
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأحد فبراير 14, 2010 4:14 am من طرف sa3d

» متى ستنزل النسخة الجديدة؟؟
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 6:00 am من طرف sa3d

» اكبر عدد جنسيات متشابهة للاعضاء
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 5:37 am من طرف sa3d

» عايزين نشتغل
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 5:26 am من طرف sa3d

» ادارة المنتدى
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 9:47 am من طرف sa3d

» ترحيب بكل اعضاء كتيبة الجمجمة
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 9:28 am من طرف GNL

» شجرة العائلة.
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 7:15 am من طرف sa3d

اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل

zero first
fezoo
GNL
mrkimo
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Empty
مُساهمةموضوع: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:32 am

بسم الله الرحمن الرحيم

كيفكم اخوانى بالهيد احب ان اعرفكم بنفسي لمن لا يعرفنى

كريم او كما عرفتمونى مستر كيمو

اليوم انشاء الله قررت انا اترك اى صلة لي بالهيد وبكامل فروع المجلس بصفة عامة

انا كنت طول عمرى هيداوى من يوم ما بدات اللعب واسست فرعين للهيد وضميتهم للفرع الرئيسي

بس خلاص قررت فى النهاية ان اترككم واترك المنتدى كمان وياريت الله يخليكم محدش يسالنى عن السبب

انا قضيت احلا ايامي معاكم وانشاء الله محدش يزعل منى فى ده القرار وشكرا لكم ولكل القيادة

اخوكم مستر كيموو
GNL
منسق المنتدى
منسق المنتدى
GNL

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:35 am

لالالالالالا يا مستر كيمو لا لا لا

ماتوقعت منك هذا الشيء ارجو منك التراجع عن قرارك
https://reddevils.hooxs.com
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:36 am

انا اسف يا جنرال ده قراري النهائي وكمان اتمنى منك تمسح عضويتي في المنتدى لانى خلاص بمسح كل شئ يتعلق بالهيد بس اكيد ايميلات الناس لا والى عاوزني اكيد هايعرف يجيب ايميلي
fezoo
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:38 am

مع الف سلامه يكريم ومتقطعش الجوابات اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 477599 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 477599
zero first
متقاعد
متقاعد
zero first

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:39 am

ممممممم

اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 558298 انا بصراحة اعترض علي هذا القرار
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 808347 ومش هنديك الفرصة انك تخرج من بيتك
اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 633886 وحنا طول عمرنا اصدقاء واخوة واحباب واي سوء تفاهم او اي موقف ممكن يتعالج بس عشان تقطع صلتك بينا دية كبيرة جداااا اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 727654

ياريت تفكر تانى والمفروض موضوع الدعم بالجنود دة تشوف مين القريب منك وبخل عليك بمساعدة وسعتها
القيادة هنحقق في الموضوع

عدل سابقا من قبل zero first في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:41 am عدل 1 مرات
GNL
منسق المنتدى
منسق المنتدى
GNL

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:41 am

أي تحالف بتدخل

اذا بتعتزل من اللعبه خبرني
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:41 am

انا بعرف السبب اللي يخليك تترك الهيد
بس ارجوك تراجع عنه عشان خاطر الناس اللي بتحبك
احنا ملناش خاطر عندك
انا مش متخيل اللعبة بدونك
ارجو منك يا كريم انك تفكر بهدووووء شويا
انا عارف قدر معاناتك و مساعدتك للاعضاء ولما انت احتجت المساعدة محدش وقف جمبك
بس انا اؤكدلك ان انشغالي الوحيد منذ ثلاثة ايام كان بمعركة امس وكانت معركة كبيرة جدا و مش لوحدي ومعايا اعضاء تانيين
ارجو منك التريث و مراجعة نفسك لانك رمز من رموز هذا التحالف الموقر
تقبل رأيي اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 663586
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:44 am

fezoo كتب:
مع الف سلامه يكريم ومتقطعش الجوابات اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 477599 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 477599
ارجو التكلم بجدية و عدم ادخال الهزار في الجد
احنا هنا في مشكلة كبيرة وانت داخل تهزر يا اخي الكريم
ده مستر كيمو بيقول انه هيترك التحالف انت داخل تقول متقطعش الجوابات
استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم
حاجة تفور الدم بجد
GNL
منسق المنتدى
منسق المنتدى
GNL

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:45 am

صح كلام هكتور

نحنا ماعندنا خاطر عندك اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 472309
alasly
مراقب عام المنتدى
مراقب عام المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:45 am

فيه ايه يا كريم

هو انت لما يتاخروا عليك فى الموارد تقول لى انا هاسيب التحالف

مش عارف حصل ايه قبل كدة تقول لى هاسيب التحالف

هو ايه المطلوب

ايه المفروض يحصل علشان يرضيك

يا منتمى

اى انتماء ده

لو انت منتمى فعلا هتكون مقاتل

عارف يعنى ايه مقاتل

وعارف ايه عكسها والا لأ ؟

تحالف KGK خوفك هيخليك تخرج من تحالفك ؟

هيقولوا خرجنا mrkimo ن الهيد

ده اللى هيريحك
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 8:49 am

يا مستر كيمو انا بعرض عليك قواتي كلها تحت امرك لاسترجاع مواردك و مش انا لوحدي انا و كتيبة الدم كلها
بس ارجوك لا تتركنا فأنت كنت دائما درع و سيف لهذا التحالف
فكيف تتركنا و تمشي ؟
ارجوك فكر بهدوووء شويا و ابتعد عن العصبية
zero first
متقاعد
متقاعد
zero first

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:04 am

انا بردو عرض علية ان انا وهو نقوم بعمليات انتقامية لاسترجاع

كل ما اخذ منوة
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:06 am

انا اسف يا جماعه سامحونى ده قرار صعب اتراجع فيه
zero first
متقاعد
متقاعد
zero first

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:08 am

بالعكس دة سهل ترجع فية

تعرف لية عشان دة قرار تصروعي

ارجع فية وانا همسح الموضوع وان لم يكن من الاثاث

اما لو انت نفذت رغبتك هتلاقي ان دة هو القرار الصعب
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:11 am

مش هاقدر اتراجع فيه يا زيرو صدقنى انتا بكلامك ده بتحرجنى بس والله وعد منى فى اى وقت محتاجنى الهيد في اي عملية انا بردو موجود وكمان احب اقول للكل انى قضيت معاكم احلا ايام حياتي وكمان حاجة ان اى معاهدة عسكرية من اى واحد فى الهيد انا هاقبلها ومن غير اى كلام
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:13 am

GNL كتب:
صح كلام هكتور

نحنا ماعندنا خاطر عندك اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 472309

ليكم خاطر صدقني بس صعب انى اتراجع فى قرارى واحتمال القرار ده يوصل انى اسيب اللعبه خالص وارتاح من الادمان الى انا فية الي يخليني اول ماسيب المستشفى واقعد على اللعبه واريح نفسي ويارتني سمعت كلام الناس من اول انى اسيب اللعبه دى لانها فعلا بقت ادمان
alasly
مراقب عام المنتدى
مراقب عام المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:13 am

المستغرب له

انا فاكر ان كريم هيقول اجتماع لكتيبة الدم

لازم نعرف ان دخول مدنى جحيم على KGK

الاقيه بيتصرف بالطريقة دى

كتيبة الدم كانت امبارح فى معركة الفا كلها بتتفرج عليها

هو ده الدعم

هو ده الاتحاد والتعاون

انا مش عارف اوصف شعورى

لكن اكيد انت فاهمنى لان حديثنا الجانبى دائما متصل
alasly
مراقب عام المنتدى
مراقب عام المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:15 am

اقفل الموضوع واقفل اللى على المنتدى وعيب يا كريم الكلام ده

لانى انا عارف انت مين

وعرف الناس انك حجر اساس فى الهيد

وابدأ جهز كتيبتك وزوروا الشباب اللى اتجرؤا على مدنك

علشان خاطر الاصلى
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:16 am

يا اصلى انا عمري مانكرت حاجة من الحلف ده واخد منو كتير والاكتر الخبرات ومش هاقول الايام الى انا انا قضيتها احلا ايام لانها مش ايام دى شهور وكانت احلا شهور فى حياتي فى اللعبه
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:17 am

alasly كتب:
اقفل الموضوع واقفل اللى على المنتدى وعيب يا كريم الكلام ده

لانى انا عارف انت مين

وعرف الناس انك حجر اساس فى الهيد

وابدأ جهز كتيبتك وزوروا الشباب اللى اتجرؤا على مدنك

علشان خاطر الاصلى

صدقني ده الى هايحصل بس هاكون لوحدى زي ماهما عملو فيا كده لوحدهم انا هاردها لوحدى وهحاول اعملها قبل ماخرج من الحلف عشان ما يقولوش انى عملت كده هروبا منهم ولا هما الى طلعونى بس صدقني انا هارتاح لما اعملها لوحدى
zero first
متقاعد
متقاعد
zero first

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:19 am

طيب يبقا هي هي

بص انا هروح الحين البيت عشان مينفعش اعد اكتر من كدة في العمل

متطلعش من التحالف اللي مكلم معاك

ضيف الاميل دة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
zero first
متقاعد
متقاعد
zero first

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:21 am

خلاص افضلو اتنقشو

كدة لغاية مروح البيت
alasly
مراقب عام المنتدى
مراقب عام المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:22 am

نقفل الحديث

وعيب لما عم منصف يقول على حاجة وانت تعارض فيها

انت اكبر من كدة بكتير

ولحظة شيطان وانتهت

وابدأ جهز كتيبتك

لان النسور بتطير فى اسراب

نقفل الحديث

وروح رد على المنتدى العام عليا اذا تكرمت

وكتيبة الدم هى عروس هذه الحرب

نقول اغلــــق ؟
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:22 am

اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 472309 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 472309 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 833347 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 548577 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 845737 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 845737 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 845737 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 845737 اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل 845737
يا كريم صلي ع النبي و استهدي بالله
مش معقول هتسيبنا في لحظة كدا و تمشي
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل   اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 28, 2009 9:24 am

مش لحظة صدقنى ويا اصلى انا مش هاخرج من هنا الا لما ارد الى حصل ولوحدى بس صدقني انا هاعمل خاطر ليك وهاعمل المهمة دى وانا فى الحلف ده وقبل ماخرج كمان الى نهبوني كل مدنهم هاتكون محتلة بالكتير بكرة وانا هاكلم ناس من الى عندى الى اعرفهم واكيد مش هايكونو من هنا بس عشان يدمرو البحري بتاع الناس دي

اعتزالى القريب لكل فروع الهيد والمجلس بالكامل
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» رجوع الهيد للمجلس
» يا جزارين الهيد تمت اهانة واحد منكم.