HULK
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل في منتدى تحالف Hulk للمشاركة فيه ورؤية اخبار التحالف

للتسجيل اضغط على تسجيل ...ادارة المنتدى
HULK
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل في منتدى تحالف Hulk للمشاركة فيه ورؤية اخبار التحالف

للتسجيل اضغط على تسجيل ...ادارة المنتدى
HULK
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HULK

Red devils

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم في منتدى تحالف HULK ,,,,,,,,,ادارة المنتدى
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
HEKTOR
أول يوم لي في إكاريام Vote_rcapأول يوم لي في إكاريام Voting_barأول يوم لي في إكاريام Vote_lcap 
GNL
أول يوم لي في إكاريام Vote_rcapأول يوم لي في إكاريام Voting_barأول يوم لي في إكاريام Vote_lcap 
werewolf
mrkimo
zero first
Terror
The AvEnGer
FOOOX
warcriminal
alasly
المواضيع الأخيرة
» فريق عمل المنتدى يبحث عن مراقبين للانضمام
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الإثنين مارس 01, 2010 7:23 am من طرف GNL

» كتيبة الوحدة
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الأحد فبراير 14, 2010 5:56 am من طرف GNL

» تم حظر,
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الأحد فبراير 14, 2010 4:14 am من طرف sa3d

» متى ستنزل النسخة الجديدة؟؟
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 6:00 am من طرف sa3d

» اكبر عدد جنسيات متشابهة للاعضاء
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 5:37 am من طرف sa3d

» عايزين نشتغل
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 5:26 am من طرف sa3d

» ادارة المنتدى
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 9:47 am من طرف sa3d

» ترحيب بكل اعضاء كتيبة الجمجمة
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 9:28 am من طرف GNL

» شجرة العائلة.
أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 7:15 am من طرف sa3d

أول يوم لي في إكاريام

werewolf
zero first
GNL
genie
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
genie
عضو جديد
عضو جديد
genie

أول يوم لي في إكاريام Empty
مُساهمةموضوع: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 6:53 am

السلام عليكم
موضوعي هو هل يتدكر احدكم أول أيامو في إكاريام هل لازال يحتفظ بي رسالة التفعيل التي تصل في المسنجر
من يحتفض بها المرجو عرضها فهي تحتوي على الوقت والتاريخ الدي بدأت فيه إيكاريام مع إخفاء بعض الأشياء

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
GNL
منسق المنتدى
منسق المنتدى
GNL

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 6:57 am

ماشاء الله شي جميل
https://reddevils.hooxs.com
genie
عضو جديد
عضو جديد
genie

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 6:58 am

شكرا حبيبي
GNL
منسق المنتدى
منسق المنتدى
GNL

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 7:03 am

العفو ^^
zero first
متقاعد
متقاعد
zero first

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 7:25 am

سوف ابحث عن رسالة التفعيل وان شرها لكم
werewolf
عضو خبير
عضو خبير
werewolf

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 10:09 am

في الحقيقه لا اتذكر اول ايامي في ايكاريام جيدا لاني كنت مشغول وقتها بفهم اللعبه
ولا اذكر ايضا اسم اول تحالف انضممت اليه لقصر الفتره به
لكني اذكر وقت انضمامي للهيد وكانت نقاطي 2500 نقطه وزات النقاط بينكم

اول من خاطبته في التحالف هو فارس
اول من رحب بي هو احمد ( القائد )
اول من ساعدني وقدم لي المشوره هو منصف ( الاصلي )
اول من ساعدني في تكوين الجيش هو نسيم
abdo000
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 10:36 am

ياااااااااااااا اول يوم لعبت فيه ايكاريم ازاى مفتكروش انا و اصحابى كنا بنقابل فى سيبر معين لحد الان لما بنتقابل هناك انا و انا داخل لقيت واحد من اصحابى بيلعب اللعبه دى و كنت بقول عليها لعبه مش حلوه انتم عالم فاضيه ومفيش الى يشغلكم بضيعو وقت على الفاضى و مر كام يوم و قولت انا مش هخسر حاجه لما اجرب و اللعب مكنتش بعرف اكتب اسمها فى اول يوم كنت بتلخفن فى الحروف و لعبت اللعبه و مكنتش بعرف فيها ايه حاجه كنت اى مبنى ابنيه دون ان اعف الفائده حتى الثكنه مكنتش اعرف ان فيها الجنود المبنى الوحيد الى كنت اعرف هو الاكديميه و علشان اطلع مبنى جديد لازم الابحاث كنت زمان بخاف اصحابى يهجمو عليا علشان كان عندى موارد كنت بحمد ربنا على المسافه بعيده و وصلت نقطى 5000 روحت الهيـ5ـدقبل ما يكون اسمه كده هناك كان ياسر بيقول انه هيطرد الاعضاء الى اقل من 10000 نقطه اتبرجلت قولت هيطردونى بس طورت نفسى بسرعه ووجدتانه كان كلام علشان نرفع النقط و مرات الايام و اتعرفت على احمد (تنين الجحيم ) كان ازيد منى ب30 الف نقطه كنت مفكره ايه كبير و نقطه عاليه قرارت انى اكون سبقه ب3 بدل ماهو سبقنى و الحمد الله انا الان سبقه باكتر من 50 الف نقطه و اتعرفت على حبيبى جينى كانت بقوله انا هطلع جيش كبير و اروح احارب قالى نقطك متستحملش جيش كنت زعلان جدا زودت نقطى و باء عندى جيش دفاعى هجومى كويس
و جينى كان صاحب الفضل كى اتعرف على احمد (قائد التحالف )احمد سعدنى و مقدرش فى يوم انكر جميله عليا و دعمه لى بكل ما احتاجه و فى يو اتهجم عليا كلمته عرفى بمراد ( قائد كتيبه القوات الخاصه )و رد اعتبارى ضد الى كان بيهجم عليا و علمه درس نسور الهيد و كان من احسن الشخصيات الى عرفتها
و رحت الهيـ2ــد و كنت بهجم على a g لان واحد يسمى المشعل طلب منى انى اساعده من هناك اتعرفت على هوت كيلر كان خير صدي لى لما طلبت منه يشترك معانا ضد a g و و الله ما قصر

اسف على الاطاله دمتم بخير
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 21, 2009 2:37 am

انا يصراحة فاكر اول يوم كنت متحمس جدا و عملت علاقات جيدة جدا بجيراني و كانو اقوي مني بكتير وانضميت لتحالف واكنت نقاطي صغيرة جدا و بعد فترة من كتر علاقاتي الطيبة بجيراني القريبين و البعاد عني بقيت دبلوماسي التحالف
كان ذلك اول تحالف كنت فيه و كنت دبلوماسي مرة واحدة و وصلت بهذا التحالف الي المركز 45 علي مستوي التحالفات بس للاسف تفكك بسبب حظر الجنرال و القائد لمدة سنة
والله كانت ايام حلوة بس الايام دي احلي بكتير لاني في الهيد تحالف النسور
بشكر كاتب الموضوع شكرا جزيلا لانه فكرني بذكريات جميلة جدا
فارس النجوم
عضو جديد
عضو جديد
فارس النجوم

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:39 am

اول يوم هههه كان يوم

كنت اعد فى سيبر بلعب سيك رود وزهقت طبعا انها مش بتدخل بسرعة

دخل على الريف 6 معظمكم يعرفه طبعا المهم لقيت اعلان اللعبة فدخلت وسجلت

اعدت طول اليوم اطلع فى خشب وابنى كل المبانى المتاحة وبعد اربع ايام اكتشفت بحث وضع معيشى جديد وفرحت جدا بيه وحسيت انى عملت حاجة مهمة

المهم واول لما بنيت كل الاماكن فى المدينة فرحت جدا جدا وحسيت بأنجاز كبير وبعدها طبعا اتعرفت على ناس كتير

طبعا كنت محتاج حماية بانى ادخل تحالف وفعلا ارسلت لكل التحالفات الى شوفتها فى السفارة وبالصدفة قبلت فى الهيد 2

بعد فترة وصلت نقاطى 20 الف وكنت فى سباق طويل انا وكورابيكوا وامير وطبعا كان كورابيكوا لسه قائد جديد على التحالف وامير كان الوزير

بالظبط مش عارف ايه الى حصل بقيت مشهور دخل التحالف ولا كنت بحرب ولا حاجة بس ساعتها كانت النقاط هيبة كبيرة داخل الحلف والكل بينافس علشان يسبق الى قبله ولو بنقطة واحدة

بعدها عملت تعدد حسابات علشان اسبق اكثر وياريتنى ما عملت

اتعينت وزير داخلية بعد معركة كورابيكوا وامير وعزرائيل وجهاد وجت حرب القاضم ودى اول معركة اواجه فيها بكل قوتى

قوتى ساعتها كانت 5000 جنرالات وطبعا كنت المركز ال 12 وكورابيكو يادوب كان قبلى بمركزين

كانت اكبر كمية نهب نهبتها فى حياتى حوالى اكثر من 700 الف مورد من جزيرة واحدة من تحالف القاصم

واعدت اوزع على كل التحالف ودى كانت احلى حاجة كنت بعملها وزاد اعجاب كل التحالف بيا

واليوم التانى يوم الحرب على القائد كنت انا وكورابيكو وروميو تقريبا ساعتها لقيت نفسى محظووور هههههه

ومعرفتش ادخل تانى واعدت 4 شهور من غير ما العب

لقيت روميو بيقولى فيه حرب وعاوزك معايا قولتله ياريت بس ازاى

راح احمد خليل (مجرم حرب) قدم ليه مساعدة عمرى ما كنت اتخيلها هو حساب بنقاط 50 الف نقطة وقالى ابتدى بيه وربك يسهل

وفعلا ربنا سهل والحساب دلوقتى بقى قائد الفرع الثانى والى بيلعب عليه اخويا يعنى بيهتم بيه وانا القائد بالاوامر والافعال وبس

والحساب الحالى ده تم التبديل بيه مع حساب تانى بس على سيرفر جاما يعنى اشتريته واصبح ملكى وعند الاستلام كانت نقاطه 600 الف نقطة

دى حياتى فى الفا وطبعا مش بالتفصيل مع ان اهم شئ عندى التفاصيل لانها اجمل زكريات عشتها مع روميو واحمد وكورابيكو وناس كتير جدا جدا كلهم اصدقاء مش هلاقى بجد زيهم

اتمنى طبعا الموضوع يستمر علشان نعرف الناس اكتر
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: أول يوم لي في إكاريام   أول يوم لي في إكاريام Icon_minitime1الخميس أكتوبر 22, 2009 10:52 pm

ياه انتا جديد في اللعبه انا بلعب من شهر 10 سنه 2008 ولا يمكن يكون عندى الرسالة دى ابدا

أول يوم لي في إكاريام
صفحة 1 من اصل 1