HULK
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل في منتدى تحالف Hulk للمشاركة فيه ورؤية اخبار التحالف

للتسجيل اضغط على تسجيل ...ادارة المنتدى
HULK
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل في منتدى تحالف Hulk للمشاركة فيه ورؤية اخبار التحالف

للتسجيل اضغط على تسجيل ...ادارة المنتدى
HULK
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HULK

Red devils

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم في منتدى تحالف HULK ,,,,,,,,,ادارة المنتدى
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
HEKTOR
نصائح بشأن النسخة الجديدة Vote_rcapنصائح بشأن النسخة الجديدة Voting_barنصائح بشأن النسخة الجديدة Vote_lcap 
GNL
نصائح بشأن النسخة الجديدة Vote_rcapنصائح بشأن النسخة الجديدة Voting_barنصائح بشأن النسخة الجديدة Vote_lcap 
werewolf
mrkimo
zero first
Terror
The AvEnGer
FOOOX
warcriminal
alasly
المواضيع الأخيرة
» فريق عمل المنتدى يبحث عن مراقبين للانضمام
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الإثنين مارس 01, 2010 7:23 am من طرف GNL

» كتيبة الوحدة
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الأحد فبراير 14, 2010 5:56 am من طرف GNL

» تم حظر,
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الأحد فبراير 14, 2010 4:14 am من طرف sa3d

» متى ستنزل النسخة الجديدة؟؟
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 6:00 am من طرف sa3d

» اكبر عدد جنسيات متشابهة للاعضاء
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 5:37 am من طرف sa3d

» عايزين نشتغل
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الجمعة فبراير 12, 2010 5:26 am من طرف sa3d

» ادارة المنتدى
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 9:47 am من طرف sa3d

» ترحيب بكل اعضاء كتيبة الجمجمة
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 9:28 am من طرف GNL

» شجرة العائلة.
نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 7:15 am من طرف sa3d

نصائح بشأن النسخة الجديدة

Terror
The AvEnGer
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The AvEnGer
عضو نشيط
عضو نشيط

نصائح بشأن النسخة الجديدة Empty
مُساهمةموضوع: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1السبت أكتوبر 24, 2009 5:10 am

شوفوا يا شباب انا بنصحكم اكثر الوحدات البرية اللي لازم تكثروا منها
رماة لأنو في النسخة الجديدة بياخذ 150 كبريت للواحد وقواصف برضوا لأنو بياخذ 1250 كبريت للواحد
فهذه نصائح مني لأنهم اكتشفوا اخيرا انو الرماة مهم جدا في الحروب
وكمان زي ما قال السفاح سفاح الفا
انو المناجم راح تصفر يعني كلو حيصير 0 يبدأ من الزيرو وكمان على قد ما تتبرع تتشغل عمال يعني متبرع ب 90 % من الموارد راح تتشغل 90% من العمال لكن دا اكيد
وكمان انتا جزيرتك جزيرة عنب راح تتبرع بكل الموارد زي رخام ، كبريت ، بلور ، خشب ما عدا بتاع الجزير العنب
يعني التبرع راح يكون كل انواع المواد الا مواد جزيرتك اللي عاوز تتبرع فيها
وشكرا ...
Terror
عضو محظور
عضو محظور
Terror

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1السبت أكتوبر 24, 2009 5:19 am

للتوضيح
التبرع بالخشب فقط..
المعجزات تتطلب تبرع باي مورد ماعدا الخشب ومورد الجزيرة
werewolf
عضو خبير
عضو خبير
werewolf

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 4:17 pm

اشتقنا للنسخة الجديدة من كثرة الاخبار عنها ياريت تنزل بقى
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الخميس نوفمبر 05, 2009 3:20 pm

والله مش حلوة النسخة وانا بفكر اعتزل لما تنزل
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1السبت نوفمبر 14, 2009 11:27 pm

mrkimo كتب:
والله مش حلوة النسخة وانا بفكر اعتزل لما تنزل

انا لو لقيتها رخمة و صعبة و ملهاش حل زي ما بيقولو و نظام الحرب فيها يطول فيه الوقت انا كمان هعتزل لاني راجل بتاع حروب وبس فلو مفيش حروب هتبقي لعبة مملة جدا و مفيهاش تسلية
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الأحد نوفمبر 15, 2009 4:04 am

مش الحروب بس يا هكتور هاتبقى نسخة تخنق اكتر من الحروب وهاتلاقى الجيوش بالالوف ومش بتخش تحارب وفين السفن الى هاتتحمل ده كلو وكمان المعجزت والكلام الفاضى انا واحد من الناس الى لازم تستخد مخزنين في كل مدينة طيب اهد اية تانى قولى كده والله بجد نسخة فيها شويةه حجات تخنق
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الأحد نوفمبر 15, 2009 6:17 am

mrkimo كتب:
مش الحروب بس يا هكتور هاتبقى نسخة تخنق اكتر من الحروب وهاتلاقى الجيوش بالالوف ومش بتخش تحارب وفين السفن الى هاتتحمل ده كلو وكمان المعجزت والكلام الفاضى انا واحد من الناس الى لازم تستخد مخزنين في كل مدينة طيب اهد اية تانى قولى كده والله بجد نسخة فيها شويةه حجات تخنق

لو تخنق بالطريقة دي يبقي وداعا ايكاريام

بس هنجربها اولا ونشوف ونحكم بأنفسنا

لكن لو هناك تحديات يمكن انجازها فاانا اعشق التحدي
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الأحد نوفمبر 15, 2009 6:26 am

بس المشكلة فى النقاط الى هاتنزل دى يا هكتور مصيبة انا هانزل النص تقريبا
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الأحد نوفمبر 15, 2009 6:30 am

mrkimo كتب:
بس المشكلة فى النقاط الى هاتنزل دى يا هكتور مصيبة انا هانزل النص تقريبا

طب انا اعرف منين انا هنزل قد ايه؟

انا عايز احسبها
mrkimo
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 16, 2009 4:39 am

انا عرفت لانى دخلت والنسخة بتنزل ولقيت نفسي 680 الف تخيل انتا وانا مليون و 300 اكون 600 الف حاجة تموتك من الضحك يارتني ماشتريت كل السفن والله انا كان عندى حساب تانى بمول نفسي بالفلوس منو بعد كده اديتو لصحبي حتى تلاقى اكتر حاجة فى الفترة الى فاتت عندى الفلوس لو كنت اعرف كده كنت خليت السفن بعد النسخة الا بالحق انتا عندك كام سفينة
HEKTOR
مراقب تحت التدريب
مراقب تحت التدريب
HEKTOR

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 16, 2009 4:47 pm

mrkimo كتب:
انا عرفت لانى دخلت والنسخة بتنزل ولقيت نفسي 680 الف تخيل انتا وانا مليون و 300 اكون 600 الف حاجة تموتك من الضحك يارتني ماشتريت كل السفن والله انا كان عندى حساب تانى بمول نفسي بالفلوس منو بعد كده اديتو لصحبي حتى تلاقى اكتر حاجة فى الفترة الى فاتت عندى الفلوس لو كنت اعرف كده كنت خليت السفن بعد النسخة الا بالحق انتا عندك كام سفينة

95 سفينة بس

لان عمري ما كان ليا حساب أخر في ألفا ماشي بالقوانين جمب الحيط ههههههههه
sa3d
مدير المنتدى
مدير المنتدى
sa3d

مُساهمةموضوع: رد: نصائح بشأن النسخة الجديدة   نصائح بشأن النسخة الجديدة Icon_minitime1الخميس فبراير 11, 2010 6:48 am

موضوع رائعSmile

نصائح بشأن النسخة الجديدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» النسخة الجديدة
» متى ستنزل النسخة الجديدة؟؟
» كم نزلت في النسخة الجديدة ؟
» الحرب البحرية في النسخة الجديدة(منقول)
» طرق الحرب البرية في النسخة الجديدة(منقول)